perjantai 9. elokuuta 2013

FRIDAY NIGHT

Ennoo postannu melkeen kahteen viikkoon (hupsista) ja ehkä nyt olis vihdoin aika kertoa mitä mun vaihtarielämään kuuluu. Ensimmäiseks, eilen tuli kuluneeksi kuukausi siitä, kun jätin rakkaan koti-Suomen taakseni, epävarmana, mutta innostuneena tulevasta. Aina saa vaihtariblogeista lukea, kuinka aika tuntuu menevän hirveen nopeesti, mutta totta se on! Ei voi ymmärtää mihin tää eka kuukausi on muka jo hävinny..
 Tällä viikolla oon ahkeroinu koulussa englannin ja historian esseiden kanssa, pelannu elämäni tokan netball-pelin, saanu Studio Art -työni valmiiksi, pelannu jalkapalloa koulun turnauksessa ja ollu kaverin synttäri-illallisella!
Ensimmäinen Studio Art -työ, aussiteemaa tottakai! (Huomatkaa Suomen lippu Victoriassa, haha)
Koulu alkaa tuntua jo aivan omalta, mikä on ihan mahtavaa! Mulla on siis aineina English, Maths Methods, History, Studio Art, Drama ja Outdoor & Environmental Studies. Kaikki (paitsi matikka köh köh) on tosi kivoja aineita, vaikka haasteitaki riittää, kun esimerkiksi piti kirjottaa essee Kuuban ohjuskriisistä.. Kavereita oon löytäny jo aivan mukavasti, mutta silti koulussa tulee lähes joka päivä vastaan uusia ihmisiä.

Netball sujuu jo vähän paremmin, vaikken mikään professional siinä ookkaan. Josset tiiä mitä netball on, voit checkata sen täältä :) Meijän joukkue on siis mun koulun oppilaista muodostettu sekajoukkue, ja pelataan kerran viikossa ihan vaan huvin vuoksi. Ei koskaan voiteta, mutta hauskaa on!

Torstaina lupauduin pelaamaan meidän koulun soccer- eli jalkapallojoukkueessa toista koulua vastaan. Keskiviikkonahan oli mun ekat harkat, että aika en-osaa-mitään-asenteella sinne kentälle mentiin. Hävittiin 1-0, mutta hauskaa oli, harmi ku en tajunnu ottaa kameraa mukaan. En tosin tiiä onko toi jalkapallo ihan mun juttu, mutta on tosi kiva kokeilla kaikkea uutta, mitä ei Suomessa koskaan viittiny kokeilla!

clark 100!
Senior Schoolin pihaa

Luokat on noitten mustien ikkunoiden takana. Ne on aika käteviä ku ei nää sisälle ja saa peilata itteensä mutta sisällä olevat näkee sut.

Koulun kirjasto
 Tänään olin ravintolassa viettämässä mun kaverin Makkyn 17th synttärijuhlia n. 15 muun tytön kaa, ja oli kyllä ihan superhauskaa! Juttua riitti ja selfieitä tuli otettua yli sallitun rajan, haha! Muutenkin oli tosi kiva pukea jotain vähän "parempaa" päälle, mun viikonloppuihin kun ei ole muuten vielä tommosia tilaisuuksia hirveesti mahtunu.

Yritän tästäedes pitää vähän tota mun kameraa mukanani, mutta ne jotka mut tuntee tietää, kuinka huono muisti mulla on kaikkien tavaroiden kanssa, mutta yritän parhaani!

Synttäridinneriltä, Bailee ja minä. Tavattiin ekan kerran tuola vaikka ollaan samas koulus, haha!



1 kommentti:

  1. Ooi hiuka moderni toi koulu ku vertaa mun kouluu xd :D kivalt kuulostaaa!:)

    VastaaPoista