maanantai 19. elokuuta 2013

LANDCARING

Tänä viikonloppuna olin mun hostperheen kanssa tekemässä vapaaehtoistyötä. Lähdettiin perjantaina heti koulun jälkeen ajelemaan kohti Little Desertiä ja matkaan meni noin seitsemän tuntia pysähtymisineen. Yövyttiin ihan siistissä ja viihtyisässä motellissa ja aamulla lähdettiin sadan muun vapaaehtoisen kanssa istuttamaan puita keskelle erämaata. Kaikki ihmiset oli tosi mukavia ja mulla oli aivan huippu viikonloppu, kerrankin tunsi tekevänsä jotain oikeesti tärkeetä. Illalla syötiin isossa teltassa ja ison nuotion ääressä kolmen ruokalajin illallinen ja maistoin ensimmäistä kertaa elämässäni kurpitsakeittoa ja ankkaa! Sunnuntaina suunnattiin takaisin kotiin. Ainoo vaan, että uni jäi vähän vähemmälle ja tälläkin hetkellä tekis mieli vaan vajota sänkyyn ja pysyä siellä pari päivää, haha!
Aamunkoitteessa
Aamupalaa









Erämaa ei oo erämaa ilman yhtä pääkalloa.. tää oli kuulemma lampaan







Takaisin sivilisaation pariin..Melbournen skyline




PS: Onko teillä mitään ideoita, mitä haluaisitte mun postaavan? Videopostaus, my day valokuvina, kysymyspostaus, jotain muuta, idoita kehiin :)

6 kommenttia:

  1. Myday videolla! :)

    VastaaPoista
  2. VIDEOPOSTAUS YOU GO GIRLLL !!!! haluun kuulla taas sun juttui

    VastaaPoista
  3. hahaha joo heti ku saan aikaseksi!! ei ainakaa ennen perjantaita ku mun kamera on vähän rikki :( mut yritän täs pian!!

    VastaaPoista
  4. onks jo tullu sellasia sairaan kokosia hämppyjä vastaan? :) ja tee myday videopostaus!

    VastaaPoista