maanantai 12. elokuuta 2013

PANCAKES, BOWLING AND FOOD

Sunnuntait on mulla täällä useimmiten tosi kivoja päiviä.
 Oon unohtanu mainita, että viikko sitte sunnuntaina olin neljän muun suomitytön kaa Fountain Gaten ostoskeskuksessa ja oli kyllä tosi kivaa, vaikka ei taas kommelluksiltakaa vältytty ku minä ja toinen suomivaihtari Heini oltiin väärässä paikassa.. (se ostoskeskus on siis ISO). Päädyttiin sitte kahestaan kattomaan Despicable Me 2 ja en oo varmaan koskaan elokuvan aikana nauranut niin paljoa! Samalla tulivat Minionitkin tutuiksi! Elokuvan jälkeen löydettiin lopulta muut suomitytöt ja päädyttiin ravintolaan syömään.
bee do bee do bee do
 minions | Tumblr

varastin tän heinin blogista ku en tajunnu ottaa omaa kameraa mukaan hahaha

Eilen sunnuntaina aloitin päiväni paistamalla muulle perheelle lättyjä! Ite söin niitä perinteisesti kermavaahdon ja vattuhillon kaa, mutta hostveljet ei suostunu ees maistaan ja veti niitä vaan vaahterasiirapin kaa.. Pakko sanoa että olin vähän pettynyt! :D
Iltapäivällä lähettiin juhlimaan hostisän synttäreitä keilauksen merkeissä. Eka erä meni multa aivan surkeesti, mutta hah, tokalla kierroksella sijoituin jopa kolmanneksi.
Illalla suunnattiin vielä ravintolaan syömään illallista (ja pelaamaan unoa) ja voi NAM sitä suklaakakkua, pakko vaan myöntää että oli sen verran tuhtia etten voinu syödä kaikkea..







Niin mikä talvi?
Tällä viikolla mulla on kahet kokeet, joten mua ei paljo taida täälä näkyillä. Teille kaikille siellä joilla alko tänään koulu, hyvää koulun alkua, kyllä se siitä lähtee taas! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti