tiistai 27. elokuuta 2013

CLASSIC


Tää biisi on toiminu mun official -biisitunnarina täälä Ausseissa. Tän biisin tahdissa oon mm. vetänyt kauniita tanssimuuveja kaverin kaa koulun ruokalassa.. En mä siis ainakaa oo ehtiny tähän mennessä täälä paljo aikuistua!

Mutta, mitä mulle oikeen kuuluu?
Ihan hyvää, oikeestaan en löydä paljo mitään, mistä voisin valittaa. Rahaa täälä palaa, olin perjantaina leffassa ja shoppailemassa parin mun parhaan kaverin kaa (parhaan täällä, mitään syvää ystävyyttä en oo vielä ehtiny kenenkää kanssa luoda) ja tuli taas osteltua kaikkea. Tyhmänä en taaskaan ottanut kameraa mukaan.
Meillä ei siis ollut perjantaina koulua, joten lähdin leffaan ja shoppailemaan Taran, Tessin ja parin muun kanssa. Ensin hostisä heitti mut Taran talolle ja mulla meinas sanat loppua. Talo oli mäen päällä ja maisemat oli joka puolelle aivan mahtavat. Lisäksi tää talo oli aivan järjettömän suuri ja hieno, mutta suuret talot on näköjään täälä aivan arkipäivää. Napattiin bussi ja lähettiin katsomaan Kickass 2. Leffan jälkeen kierreltiin kaupoissa ja käytiin syömässä. Tää oli eka kerta Australiassa, kun tein jotain kavereiden kaa, ja kivaa oli! Ollaankin tällä porukalla suunniteltu kaikkea mukavaa tekemistä kevätlomalle, joka häämöttää kolmen ja puolen viikon päässä.
PS: Ostin taas kengät, ihan kuin niitä ei olisi täälä vielä tullut hamstrattua..

Me & Tess





Homework, homework, homework..

Loppuviikonloppu menikin sitte ikävästi sairastellessa, en ollut maanantaina enkä tänään koulussa, mutta huomenna pääsee taas kivasti opiskelun makuun! (...)
Mutta voi sitä onnen määrää, kun joku tulee facessa kysymään että oonko kipeä ja sanoo että on ikävä! Muut vaihtarit tietää, että paras tunne on se kun huomaat, että oot löytäny ympärilles ystäviä jotka välittää!

9 kommenttia:

  1. Parhaat ystävät? Korvattu ;___; yhyhygygy

    VastaaPoista
  2. jaa sullon uudet parhaat kaverit
    </3 : yks ENTISISTÄ parhaista kavereista

    VastaaPoista
  3. NONIIN nyt loppu se nyyhkyttäminen sielä!! Mun parhaat kaverit TÄÄLÄ, ne ei vois kyllä ikinä korvata teitä...

    VastaaPoista
  4. Tykästyin noihin sun rusekisiin kenkiin :D


    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. hei apina miksen löydä mun naamaa tosta ipadin näytöstä murrr hahahaha

    VastaaPoista