torstai 16. toukokuuta 2013

Viisumi

Heippahei kaikki!
Tässä tulee nyt se viisumipostaus, minkä lupasin tehdä. Eli Explorius lähetti mulle vähä yli viikko sitten sähköpostissa viisumihakemuksen, mikä täytetään koneella ja sitte tulostetaan ja lähetetään. Eräpäivä on 24.5 joten hups, mulla tulee taas kiire :D Viisumihakemukseen tarvitaan mm: 

- 4 uutta passikuvaa
- semmonen 30sivunen paperinippu englanniks täytettynä
- englanninkielinen virkatodistus
- kopiot vanhempien ja omasta passista

Ja siis mähän en oo tehnyt vielä juuri mitään, mutta ehkä se tästä! 
 Mutta nyt lähden hoitamaan edes jotakin noista asioista eli ottamaan passikuvia! :)
- Tuulia

PS: Mun host-tiedoissa sanottiin että mun kotipaikkakunta sijaitsee kuuluisilla Dandenong Ranges:illa, kattokaa kui upeen näköstä sielä on! :) Muutenkin kohta tulossa ihkutusta mun tulevasta koulusta sun muusta..


PPS: Ootteko koskaan tajunnu kuinka iso Australia oikeesti on? Mä en.

1 kommentti:

  1. Maantieto on aina ollu yks mun heikko aine, joten täytyy sanoa, että tuo kuva on aika häkellyttävä. :D Kai se johtuu siitä, ku Australia on niin kaukana, niin sitä ei tuu ajateltua, ettei se mikään ihan pieni pläntti olekaan.

    VastaaPoista