keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Happy

Moikka kaikki!

                                                                                                                                                                                                                                                                        
Halusin vaan tulla kertomaan, mitä kaikkea uutta oon saanu tietää perheestäni ja koulustani :) Eli nyt ollaan perheen kanssa vaihdettu muutamia viestejä, ja voi että, ne vaikuttaa niiin mukavilta!
Mulla on oma huone jossa on sohva ja tv, ja mulla on myös ehkä oma kylppäri! Lisäksi mun perhe tykkää matkustella tosi paljo, ja hostmom kysyki että onko mulla mitään toiveita mitä kaikkea haluaisin kokea, ne sitten parhaansa mukaan yrittää toteuttaa niitä :) Totesin kyllä että eipä mulla mitään erikoisempia ainakaan vielä, nyt myöhemmin kyllä keksin että esim. Great Barrier Reefillä olisi aivan mahtava päästä käymään.
Hostiskä ehotti et jos ens lauantaina olis eka Skype-puhelu! Iiiiks, jännittää!!

Sitten koulusta: Mun koulu on super-iso, siellä on noin 3000 oppilasta! Ne on tosin jaettu kahdelle eri kampukselle ja mun kampuksella on Senior School ja Grade 9 joten siellä on jotain vähän päälle tuhat opiskelijaa. Mun koulupukuun kuuluu perus mekko, neule ja bleiseri sekä mustat kengät ja talvella kiltti ja valkoinen paita sekä kravatti! Siistiä! :D Lisäksi multa on kyselty omistanko iPadia, mun koulu nimittäin käyttää niitä opiskeluun. No enpä omista, mutta saan kuulemma koululta sitten yhden lainaan.
Lisäksi mun koulussa on kuusi eri tupaa, jolla jokaisella on oma tunnusvärinsä! Tupien kesken mm. kisaillaan, mikä on mun mielestä tosi kivaa! Vähän niinku Harry Potterissa..


Viisumin teko edistyy ihan hyvää vauhtia ja se menee tänään tai huomenna postiin, jesjesjes! Enää 46 päivää lähtöön, mitä ihmettä? Aika lentää.. Pian saa ruveta kattelemaan tuliaisia jo perheelle :)

Koulussa meillä alko just virallisesti koeviikko, vaikka mulla olikin koe jo eilen. Tänään on onneksi vapaapäivä, ihanaa! Vielä seittemän koetta tekemättä ja niiden jälkeen koittaa kevätjuhla ja KESÄLOMA! Mulla on siis koulupäiviä jäljellä 9, joista 7 on koeviikkoa... Not much. Sitten pitääkin sanoa hyvästit koululle ja omalle luokalle.. Haikeaa!

Huh, tulipas paljon tekstiä.. Taidan lähteä tästä pihalle kun sielä on niin ihana ilma :)
Hyviä viimesiä kouluviikkoja kaikille!


6 kommenttia:

  1. Oi kuulostaa hirmu kivalta! :) tieks jo sun lähtöpäivää ja et lennätkö jonkun kaa? Mä lähen 5.7 ja joudun kai lentämään yksin :( toivottavasti muil ei oo yht huono tuuri! Tieks et meil siel soft landing camp ? O:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän ainakin, että Ada lentää mun kaa, mutta muista ei oo varmuutta.. Harmi jos joudut lentään yksin, ei kyllä oo kivaa :s Ja on meillä soft landing camp, mut niitä on vissiin kaks erää et entiiä ollaanko samassa! :o

      Poista
  2. Äääh ei niii, pelottavaaa !:Dd varsinki ku oon matkustellu nii vähä :D nohuh hyvä mä jo aatteli et jossi sitäkää ooo ni apua :D tieks et mikä päivä lähet et ollaankoha samoihi aikoihi menos sinne ?:D mäki sain eile viisumin postiin oli kyl kaamee työ hakee kaikki tarvittava siihe xd

    VastaaPoista
  3. Oi, meilläkin käytetään iPadiä koulussa. Mä en osaa enää kuvitella olevani ilman sitä ja on muuten tosi paljon helpompi pärjätä koulussa jos esseet voi kotona kirjoittaa ensin silä ja autocorrect <3 !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vähä kivaa! :D Oon kyllä aika innoissani tosta, mietin että pitäiskö mun suosiolla ostaa oma.. Tiiäkkö paljonko ne maksaa Ausseis? :)

      Poista