torstai 2. toukokuuta 2013

Why can't they just come


Pari päivää ja mun lähtöön on enää 2 KUUKAUTTA. Herranjumala, tässä tulee pian suru puseroon..
Ensinnäkin, missä mun aluetiedot ja isäntäperhe viipyy? :( En millään haluaisi olla niitä ihan viimeisiä, jotka saa tietonsa viikkoa ennen lähtöä. Toivon niiiiiiin kovaa että ne ilmestyisi mun s-postiin tässä edes toukokuun aikana.


 Toisaalta ihanaa että on jo toukokuu! Aurinkoa, lämpöä, ja enää kuukausi koulua! Mutta se tarkottaa myös sitä, että enää kuukausi koulua oman luokan kanssa. Apua.. Nyt pitäis vissiin ottaa se loppurutistus ja panostaa kouluun, mutta mun kiinnostus on kyllä valunut aikoja sitte jo jonnekkin aivan muualle. Toukokuu on mulle aika hektistä aikaa; on tapahtumia, juhlia, koulujuttuja sun muuta.. Kohta onki sitte jo kesäkuu, mun viimenen kokonainen kuukausi Suomessa! Täytyy nauttia täysillä näistä vipoista kuukausista :)

Tän postauksen tarkoitushan oli siis vaan tulla valittamaan, että missä mun tiedot viipyy..
Pitää vaan olla positiivinen ja uskoa että ne on joku päivä tullu sähköpostiin :)

-Tuulia

6 kommenttia:

  1. Milloin oot lähössä, onko sulla jo lähtöpäivämäärä ? :) Mäkin haluun mun tiedot, pitäis vaan jaksaa odottaa, enkä kyl haluais olla niitä vikoja jotka saa sijoitustiedot ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo 8.7 on alustava lähtöpäivä, ja niimpä, ei millään jaksais odottaa! Olis kamalaa olla ilman perhettä vielä kuukausi ennen lähtöä..

      Poista
  2. kyllä ne tiedot pian tulee!! :))

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. ;; haha vielä samana päivänä ku laitan että hope so... :D

      Poista