keskiviikko 6. marraskuuta 2013

UP IN THE MOUNTAINS


Tässä kuvakooste mun pitkän viikonlopun telttaretkestä vuorille! Lähettiin siis heti koulun jälkeen matkaan mun hostisän ja -veljien kanssa, äiti ei päässyt mukaan, koska sillä oli maanantaina töitä. Matkaan meni noin neljä tuntia ja telttailtiin pienessä paikassa nimeltä Myrtleford. Lauantaina lähettiin ylös vuorille pystyttämään vesitankkia luontopolulle. Maisemat oli upeat ja mä tyhmänä luulin, että sielä ylhäällä olis tosi kylmä ja puin kunnolla, mutta perillä asteita olikin noin 30.. Oli vähän kuuma...
Alkumatkasta ajettiin luonnonpuiston läpi, toi tie on tooosi kiemurainen, nyt jo onneks alkaa olla tottunu ettei huono olo yllätä.











piti ottaa yks selfieki virran äärellä!  häshtäg nomakeup











tiellä tuli vastaan tiikerikäärme, en kovin lähelle uskaltanut ku noi on kuulemma tosi myrkyllisiä mutta onneks kameran zoomi auttoi

Näin myös ekaa kertaa opossumin, jee!
Sunnuntaina vietetiin "vapaapäivää" eikä lähdetty mihinkään, hengailtiin vaan leirintäalueella ja kävin vilkasemassa Myrtefordin keskustaa, joka siis oli ehkä 200 metrin päässä meijän leirintäalueesta! Puistossa oli aamupäivästä markkinat, käytiin kurkkaamassa mitä sielä oli ja löysin halvalla orgaanisia soijatuoksukynttilöitä ja kivoja puisia rannekoruja! Oli kiva päivä ja sääkin suosi, tarkeni hyvin shortseilla.












Maanantaina lähdettiin taas vuorille, mutta mulla loppui kamerasta akku kesken matkan.. Ei se mitään, sain kuitenki vielä pari otosta ylhäältä. Ps: huipulla tuulee :)





4 kommenttia:

  1. Hei! Haastoin sut mun blogissa! :) http://noora-in-usa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. odotan vieläkin sitä suuren suurta 1D hehkutusta tuon SOMLin lisäksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm entiiä tuleeko sitä sittenkään.. :D tuntuu vähän tyhmältä tehä vaan One Directionista postaus.. :D Toisaalta oon nyt ollu täällä niitten leffassa, konsertissa, mum on hankkinu dvd:n, tyynyn ja 1D-karkkia XD mutta ehkä teen postauksen ku niillä on 1D-Day, koska pyhitän mun päivän sille, hah! :D

      Poista
  3. http://australiatimetogo.blogspot.com.au/2013/11/haaste.html Moi ! Haastoin sut kertomaan vähän lisää itsestäsi :D käy kurkkaamassa mun blogista lisää:D

    VastaaPoista