keskiviikko 18. joulukuuta 2013

TO THE BEACH TO GET A TAN



Moimoiii kaikki! Mun lomalla on taas ehtinyt tapahtua kaikkea, oon ollut avustamassa alakoulun joulumusikaalissa hostäitiä, joka siis on opettaja. Ollaan juhlittu hostveljen 7-vuotissynttäreitä ja oon ollut auttamassa hostäitiä koululla. Opetin välitunnilla lapsille "kuka pelkää mustaa miestä" -leikin (tosin muutin nimen jäämieheksi) ja voi sitä riemun määrää, nää oli siitä aivan innoissaan! Tuli aivan itellekki hyvä mieli.

Täälä on tällä viikolla lämpötilat kohonnu ja eilen keskiviikkona oli jotain 30 astetta, joten päätin suunnata rannalle Brighton Beachille. Oli ihanaa päästä kunnolla rannalle ekaa kertaa täällä ollessa. Ja saa taas rastittaa yhden kohdan mun kesälomalistasta. Tässä vähä kuvasaldoa.




























 



Ja tänään sitten onki kuumin päivä tähän asti, +40 astetta! Rannalle en pääse, koska junavuoroja on peruttu liian kuumien raiteiden takia.. Mutta enköhän mä jotain muutaki tekemistä keksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti