tiistai 5. maaliskuuta 2013

4 MONTHS

Heyy kaikki!
 

 

 



Tajusin, että mun lähtöön on enää NELJÄ kuukautta! Siis aivan supervähän... Exploriukseltaki tuli viesti viimeisestä kouluttautumisesta. Valitettavasti mulla on silloin muuta menoa, mutta äiti ja iskä pääsee sinne niin toivottavasti se riittää. Lähetin just Expolle sähköpostia ja kysyin asiasta, vastausta ootellessa..

Mutta siis en pysty kunnolla sisäistämään, että siitä mun yli vuoden odotuksesta on jäljellä enää neljä kuukautta. Aika kuluu niin hirveen nopeesti. Hiihtolomaki meni yhessä hujauksessa rippileirillä isostellessa :)

Kouluaki on enää jäljellä se kolme kuukautta, ja nyt vasta oon oppinu arvostamaan näitä kuukausia. Mulle tulee oikeesti aivan järkyttävä ikävä meidän luokkaa, jota parempaa ei varmasti löydy. Lisäksi mun ikäluokka on muutenki niin ihanaa porukkaa, että täytyy nyt oikeen kunnolla nauttia näistä kuukausista ku saan vielä olla niiden kaa.

Mutta eipä mulla oikein muuta! PS: ihan superhyviä noi kaikki biisit tossa yläpuolella, ja lisäks jokasen esittäjät on tulossa Weekend-festivaaleille! Pieni harmistus on ilmassa siitä että missaan ne tänä vuonna, mutta ehtiihän sitä sitten. Ehkä pääsen Ausseissakin johki megafestareille, mistäs sitä koskaan tietää.. :)

-Tuulia

6 kommenttia:

  1. Lukasin sun kaikki postaukset läpi ja liityn kyllä lukijaksi :) Ite oon lähössä afs:n kautta usahan syksyllä.

    multakin löytyy vaihtariblogi ni jos kiinnostaa käy kurkkaamassa :)
    http://america-asmydestination.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti lukijaks liittymisestä! :) Kävin sun omassa myös tietysti ja liityin lukijaksi, propsit obamasta! ;)

      Poista
  2. Kamalaa kun aika vaan kuluu ettei ees tajua ja pian onkin lähdössä! Tiedätkö jo mihin päin menet? :) Mäkin oon lähdössä ausseihinm 5 tai 12.7 joko Queenland, Victoria tai New South Wales ja uutta infoo odottelen joka päivä! :D Käy kurkkaa munkin blogi, jonka sain just väsättyy :D
    www.australiatimetogo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Käyppäs kattoo tykkäät kuitenki ;))
    http://wiltsu-jenkeissa.blogspot.fi/
    (haaste)

    VastaaPoista