tiistai 19. helmikuuta 2013

Valmentautuminen

Tumblr_m7j2009mii1rpt2juo1_500_large
Tumblr_m57s82i6l81qa4v80o1_r1_500_large
kuvat: weheartit


Moikka kaikki! 

Eli eilen mulla tosiaan oli se Exploriuksen kolmas valmentautuminen, aiheena teinielämää ulkomailla. Ite koin valmentautumisen tosi hyödylliseksi, vaikka mitään kovin yllättävää ja uutta tietoa ei tullutkaan. Muistutettiin vain hymyilyn ja ystävällisyyden käytöstä ja käskettiin harjoittelemaan sitä. Onneksi mä en kyllä muutenkaan ole mikään maailman huonotuulisin ihminen, ainakaan yleensä! Lisäksi kerrottiin, mitä tulee tehdä koti-ikävän iskiessä, ja mitä jos bileissä käytetään alkoholia, eli tämmöistä peruskauraa.    

Ehkä kivoin juttu tossa valmentautumisessa oli, että tapasin toisen tytön, joka on menossa mun kaa samaan aikaan Australiaan. Oli tosi ihanaa tavata kasvotusten joku jolla on sama päämäärä, meitä Ausseihin menijöitä kun ei ole niin kovin montaa.

Lisäksi sain myös kuulla, että luokkakaverini pääsee myös vaihtoon USA:han pitkän odotuksen jälkeen. Paljon onnea siis Sannalle, hyvä me!! :)

Eipä mulla oikeen muuta tällä kertaa. Kaikki, joilla on hiihtoloma jo käynnissä, niin ihanaa loman jatkoa, mun ja monen muun pitää vielä kituuttaa kolme päivää! Ite tosin vietän koko lomani riparilla isosena, mutta ehkä mä selviän siitä! :D

Hyvää lomaa/tulevaa lomaa kaikille,
Tuulia :)

6 kommenttia:

  1. Moi!ihanaa että löysin sun blogin sillä mä oon mans lähös nyt 2013 syksyllä ausseihin ja en oo tuntenu muutaku yhden muun ketä lähtee! Olis kiva pitää yhteyttä! J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mahtavaa! :) Joo todellaki olis kiva pitää yhteyttä! mun sähköposti on tuulia14@hotmail.com, laita viestii nii lisään sut vaikka faces kaveriks! :)

      Poista
  2. Löysin täs sun blogin ja vaihtovuodest tulee varmaa tosi kiva! :) ite oon hakenu myös exploriuksen kautta aussehi, mut 2014 lähdölle ja n. 2 viikkoo menny haastattelusta eli panikoin vaa et millon saan tietää pääsenkö vai en :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turha panikoida, oon aika varma että pääset jos et mokannut aivan täysin haastattelua (mitä epäilen suuresti) :D! Onnea nyt jo hurjasti, muistan viime kevään ku hain kans ite ja jännitin aivan ylikovaa, että pääsenkö vai en! Aika kuluu tosi nopeesti ja kohta säki oot jo lähössä toiselle puolelle maailmaa!

      Poista
  3. olin tänää ite expo haastattelus (joo oon vähä myöhäs..) ja meen huome upi haastatteluu, ja jos pääsisin molempii ni vaitsisi varmaa just expo mut sit oon lukenu vähä huonoo palautet siit et lähdöt viivästyny ku ei oo löytyny perhet yms tälläst, ni haluisi vaa tietää et onks sul kaikki menny sillee hyvi ja sujvasti? :) lisäks oonks missannu paljonki noista valmentautumisista, kai viel ainaki yks sitte jäljellä?:D nii ja mulla suuntana USA ! :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on menny tähän asti kaikki ihan sujuvasti, vaikken isäntäperhettä oo vielä saanutkaa :) Tosin tiiän et kaks aussilähtijää on jo saanu isäntäperheen!
    Ja se ei haittaa mitää vaikka oot missannu noi edelliset valmentautumiset, koska siel viimeses käydään kaikki vielä läpi, joten ei mitää hätää :D

    VastaaPoista