torstai 25. huhtikuuta 2013

JB

Iiiiiiikkks!!

                                                                                                                                                               
Arvatkaa kellä on täälä oikea täpinä ja jännitys päällä?!
Vaikka lupasinkin, että tämä blogi käsittelee vain vaihtariasioita, päätin silti tulla ihkuttamaan tänne huomista Justin Bieberin keikkaa, jolle olen menossa. Pelko pois, mä en ole näitä "OIKEEESTI KUOLEN, EN KESTÄ, ITKEN"- beliebereitä, enkä edes omista Justinin levyä. Pidän vain hänen musiikistaan, ja ku sain lipun suht halvalla (75€) niin ajattelin, että mikä ettei :) Olen tosin menossa yksin, mutta se ei mua paljon haittaa, kaverit ainakin tietää, että mä pärjään tilanteessa kuin tilanteessa.
 Lippu on yläkatsomossa ihan lavan vieressä, joten saan sitte vilkuilla Justinin sivuprofiilia, haha!

Fiilistellään tähän lopuksi vielä vähän Justinin vanhemmalla musalla! Superhyvälaatusia (or not) kännykkäkuvia tulossa sitten myöhemmin, tämä tyttö painuu unten maille!

                                         - Tuulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti