maanantai 14. tammikuuta 2013

17 today

Tumblr_m237g5xrk61qhazowo1_500_large
Joo eli mulla napsahti tänään 17 vuotta mittariin, mikä tuntuu vähän hassulta. Muka vuosi enää ja oon AIKUNEN. Siis ai-kui-nen. Ainakin jostakin näkökulmasta. Tässä tuntee ittensä melkeen vanhaksi :D Huomasin ainakin etten vanhuus tuo mukanaan viisautta, koska mulla oli tänään matikan uusintakoe, joka meni vielä huonommin ku se alkuperänen. Tai siltä musta ainaki tuntui..

 Tosi outoo ajatella että ens vuonna mä täytänkin 18 sitten Australiassa.. Taitaa ainaki tulla ikimuistoiset synttärit: ei omia kavereita ja perhettä ympärillä, ei ees tuttua pakkassäätä vaan keskikesän helle! Ihme kyllä, mutta tää ajatus ei sinänsä pelota tai jännitä mua, enemmänkin oon vaan innoissani. Saan tosin odottaa hetken baareihin menoa, mut ehkä se on sen arvosta.. ;D Vuosi menee kyllä tosi nopeesti, pian mä jo täälä päivittelen mun 18v-synttäreistä toisella puolella maailmaa!

- Tuulia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti